Saturday 7 April 2012

Valerie And Her Week Of Wonders














2 comments:

  1. Ik had even een vraagje wat verder niks met dit artikel te maken heeft maar ik wist niet waar ik het anders moest neerzetten dus ja haha. Maar ik wil weer beginnen met bloggen en ik gebruik daar nu ook blogspot voor. Maar hoe kan ik een banner op mijn blog krijgen? Hoe heb jij dat gedaan? Want volgens mij zit het bovenste stuk (je banner dus) in dezelfde afbeelding als je achtergrond en is het gewoon 1 geheel zeg maar. Maar hoe heb je er voor gezorgd dat de tekst dan pas onder je banner begint? Alvast bedankt haha <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Is prima dat je het hieronder zet. Nee de banner en de achtergrond zijn 2 afbeeldingen die in elkaar overlopen. Ik kan je niet precies uitleggen hoe ik het voor mekaar gekregen heb, want het is allemaal in HTML, en ik ben geen expert. Ik maak een layout echt met trial en error: ik verander dingen in de codering en kijk vervolgens wat daarvan het gevolg is. De header is een achtergrondafbeelding die niet herhaald, en de rest daaronder is een achtergrondafbeelding die zich telkens herhaald. In de codering staat dan verder hoeveel pixels die header is en waar vervolgens de tekst begint. Sorry dat ik het je niet kan uitleggen. Ik ben echt een noob in codes en door middel van een beetje prutsen krijg ik dan resultaat(het heeft me echt een week gekost om m'n layout zo te krijgen, daarom verander ik 'm ook niet, het is een rotwerk)

      Delete